דף הבית » השירותים שלנו » סיורים עסקיים בצ'כיה » ארגון חדרי פגישות וישיבות

ארגון חדרי פגישות וישיבות

לא משנה אם פתחתם חברה חדשה בצ’כיה, אם יש לכם שם עסק קיים או אם קניתם בפראג בית או בנין להשקעה. אתם תהיו זקוקים למקום נוח ומאובזר לביצוע פגישות או ישיבות פעם או פעמיים בשנה בלבד.

אנו יכולים לתאם עבורכם את אחד מחדרי הישיבות שלנו ברחבי פראג ולשריין לכם אותו למשך מספר שעות או אפילו כמה ימים. ברגע שתגיעו לפראג יפגשו אתכם הנציגים שלנו, ילוו אתכם אל המקום ויתנו לכם הדרכה קצרה על האביזרים והתפעול.

חדרי הישיבות המפוארים שלנו ממוקמים במספר נקודות מרכזיות בפראג ולידם מסעדות, בתי קפה, בנקים ומרכזי קניות. חדרי הישיבות שלנו כוללים בין היתר:

  1. שולחן רחב
  2. כסאות מנהלים
  3. רשת אלחוטית wi-fi
  4. מחשבים ניידים
  5. מקרנים או מסכי טלוויזיה שטוחים
  6. מקרר משרדי
  7. עמדת שתייה חמה/קרה
  8. שירותי קייטרינג (אופציונלי, בהזמנה מראש).
  9. מארח/מארחת (אופציונלי, בהזמנה מראש).

אם אתם עומדים לפני נסיעה עסקית לצ’כיה וזקוקים למקום נוח כדי לקיים בו פגישות וישיבותפנו אלינו כעת.

Scroll to Top
יצירת קשר

    X
    צור קשר דילוג לתוכן